bezárás

Young? Creative? Chevrolet!

regisztrációs űrlap

A General Motors 3. alkalommal nemzetközi pályázatot hirdet

Young? Creative? Chevrolet! címmel

Visual Art / Fashion / Video kategóriákban művészeti egyetemek 30 év alatti hallgatói számára.

Regisztrálási határidő: 2008. november 28.
A jelentkezőket az egyes iskolák regisztrálják.

A pályázat két fordulóban zajlik:

1. Nemzeti előminősítő pályázat a regisztrált hallgatóknak

2. Nemzetközi pályázat a nemzeti előminősítő pályázaton sikeresen szerepelt projektek
számára

Regisztráció a pályázatra és a workshowra:

defo / Hets Péter 06 (70) 316-6329 / 06 (1) 266-3325 /

A GM Hungary és a defo a pályázatra felkészítő 5 napos workshow-t szervez
a regisztrált hallgatók részére a Moholy Nagy Művészeti Egyetemen.

"KÉKAUTÓKÉK / Autózás mire jó ?...??"címmel.

2009. január 19-23. között.

A workshow a General Motors pályázatra jelentkezők, kreatív szellemi ráhangolódási tréningje, amelynek célja a kreatív és közösségi team munka elsajátítása.

Az előadások témái:

- átfogó designszemlélet szempontrendszerei, aktuális tendenciák
- designeri etika a pályázati feladatválasztásban
- design, fashion, visual irányok
- sales, kommunikációs szempontrendszerek
- pályázati módszertan
- prezentációs technikák

A pályázat időpontjai

2008. november 28.
Regisztrálási határidő

2009. január 19-23.
Felkészítő workshow

2009. február 27.
Magyar előminősítő pályázat leadása

2009. március
Magyar előminősítő pályázat zsűrije

Magyar előminősítő pályázat díjkiosztó minden kategóriában

1. díj 1200 euro
2. díj 500 euro
3. díj 300 euro

2009. március - április
A magyar workshow és a prezentációk kommunikációs rendezvénye

2009. május
Nemzetközi zsűri

Nemzetközi zsűri díjai

1. díj / Visual art
1000 euro és győztes munka meg is valósul egy valódi versenyautón, amely részt vesz a WTCC-n. Ezen kívül a nyertest meghívják a WTCC egyik 2009-es versenyére, ahol a belepillanthat Chevrolet csapatának munkájába és láthatja saját munkáját: a versenyautót. A versenyt az Eurosport csatorna is közvetíti.

1. díj / Fashion
1000 euro valamint a győztes egy olyan különleges rendezvényre (show-ra és egy stúdió munkára) kap meghívót, ahol lehetősége lesz bepillantani a profi divattervezés belső köreibe.

1. díj / Video
1000 euro és a győztes, egy több napos gyakorlaton vehet részt egy nemzetközi web design ügynökségnél, ahol a részese lehet egy web video létrehozásának

További díjak minden kategóriában:

2. díj 1000 euro
3. díj 600 euro

2009 nyár
Nemzetközi díjátadó

További részletes információ: http://www.youngcreativechevrolet.eu/2009/

Idézetek és visszajelzések a 2008-as Young? Creative? Chevrolet! pályzatról.
Mi a véleménye a díjazottaknak és a zsűri tagjainak?
Young? Creative? Chevrolet!
2008-ban lehetőség nyílt arra, hogy a fiatal pályázók, amellett, hogy új tapasztalatokat szerezve megmutathatták kreatív oldalukat, felhívhatták magukra az általuk választott művészeti ágazat legjobbjaink a figyelmét. A Fiatal? Kreatív? Chevrolet! elnevezésű program elsősorban a tanulók fejlődését szolgálja, de a résztvevő iskolák közötti kapcsolatok szorosabbra fűzésében, az intézmények európai porondon való bemutatkozásában is fontos szerepe van.

"Annyira izgalmas valami újat létrehozni, - mondja Adi SUMIC, a Visual Arts kategória nyertese - valami olyat, ami eltér a márkától megszokott irányvonalaktól. Én úgy döntöttem, kockáztatok, és egy olyan projekttel álltam elő, ami meghökkentően újszerű és egyedi, mégis szerethető és kivitelezhető."

Angelov SVETOZAR, a Fotó kategória második helyezettje így vélekedik: "Az olyan versenyeken/pályázatokon való részvétel, mint a Young? Creative? Chevrolet! számtalan előnnyel jár: az ember rengeteg különböző személyes hátterű és sokféle művészeti ágból érkező embert ismerhet meg. Ez nagyon megkönnyíti a fotózás és a reklámipar területén a később elhelyezkedést."

Neven MIHIC, a Divat kategória harmadik helyezettje 2008-ban: "Egy nemzetközi márka valódi projektjén dolgozni! Hihetetlenül inspiráló ez mindenkinek a visual arts, a divattervezés, a fotózás, a belsőépítészet és a videózás területén egyaránt.

Theo WILLIAMS, (Head of Design, Habitat) aki az európai zsűri tagja volt 2008-ban, így vélekedik: "Számomra rendkívüli látni egy ilyen, a kreativitást támogató kezdeményezést egy Chevrolet nagyságú cégtől - ezek a fiatalok a jövő tervezői. Egy izgalmas utazás nekem az egész."

Markus SCHARER (Head of Digital Marketing, Crealogix) ugyancsak a zsűri tagjaként: "Nagy benyomást tett rám a fiatalok elkötelezettsége, az ötletek és különféle felfogások kavarodása. Nagyon élveztem a változatosságot - a munkák színvonalasak és kreatívak voltak!