Képzős tervezte az OTP Junior redesign-t
Borzák Márton nyerte el az OTP Junior pályázatát, melyben arculatfrissítésre vártak megoldásokat. A beérkező 60 pályaművet a Magyar Képzőművészeti Egyetem hallgatói tervezték.
A második helyezést Bátory Péter és Mayer Norbert megosztva nyerte, a harmadik helyen Naske László alkotása végzett (OTP Junior pályázat eredménye) . A zsűri a fődíjat tehát annak a másodéves Borzák Mártonnak ítélte oda, aki például az elmúlt héten a “a 7 grafikusa” lett a Hg.hu-n
Az értékelésnél a zsűri a kreativitást és a megvalósíthatóságot tartotta szem előtt. Ennek a feltételnek a legjobban Borzák Márton fiatalos színvilágú és raszterpontokra alapozó megoldása felelt meg.
A mozgó raszterpontok új életérzést teremtettek az OTP Juniorhoz, mely a zenére alapoz. A tervező szerint ez az a kapocs, ami minden fiatalt összeköt. Ehhez igazodik a szlogen is: „Érezzük a ritmusod!”.
A friss és merész lépésről Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketingigazgatója így nyilatkozott: „Nyitottak vagyunk mindarra, amit a fiatalok gondolnak a világról, ezért fontosnak tartottuk, hogy velük együtt alkossuk meg az új arculatot.
Az új arculati elemek már a nagyközönségnek is bemutatkoztak, várjuk a további kampánymegoldásokat az új arculati elemekkel.
A nyertes pályázati anyag
http://www.alkotoelem.hu/2010/05/kepzos-tervezte-az-otp-junior-redesign-t/
2010. május 25.