Bevezetés a videojáték-tervezésbe
Bevezetés a videojáték-tervezésbe
online kurzus
Az okostelefonok, tabletek, konzolok rohamos terjedésével a videojátékok egyre szélesebb közönséghez jutnak el: ma már nem csak az információs technológiai iparágban dolgozó, 18-35 éves férfiak a célcsoport, hanem a másfél éves totyogótól a facebookozó nagymamáig bárki, aki hozzáfér az eszközökhöz. A videojátékipar a 2D-ben és 3D-ben alkotó grafikusművészek és az intermédia-művészek egyik legnagyobb megbízójává válik.
A kurzus célja, hogy megismertesse a hallgatókat azokkal a különleges kihívásokkal, melyek a videjátékok tervezésénál adódnak, s ezáltal megkönnyítse felkészülésüket az iparágban való érvényesülésre.
A kurzus témái: Mi a játék? Mi a Game Design?, A játékok formális elemei, Hogy kezdünk tervezni?, Mechanika, dinamika, esztétika, Játékok és művészet, A játékosok motivációja, Játékok és történetek, Játéktesztelés, Játékkritika, Game Balance (a játék kiegyensúlyozottsága), User Interface (felhasználói felületek)
Jelentkezni Előd Ágnesnél lehet 2013. február 10-ig, a következő e-mail címen: .
2013. január 19.