bezárás

Pályázat informatikai vezető beosztás ellátására

RH/63/1/2014

Magyar Képzőművészeti Egyetem
Rektori Hivatala

a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
informatikai vezető beosztás
betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő


A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre 2014. április 1. napjától 2017. április 1. napjáig szól

A munkavégzés helye:
Az Egyetem székhely (Budapest, 1062 Andrássy út 69-71.) és Budapesti telephelyei

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

Az egyetem informatikai tevékenységének irányítása, hálózati rendszergazdai
tevékenység ellátása.

  • Felelős az egy egyetem informatikai eszközeinek, rendszereinek és szolgáltatásainak megbízható, az egyetem mindenkori igényeinek és érdekeinek megfelelő működéséért
  • Az egyetem igényeit, aktuális helyzetét és lehetőségeit figyelembe véve a felső vezetéssel együtt meghatározza a rövid, közép és hosszú távú informatikai irányokat, és ezek alapján terveket készít
  • A terveknek megfelelő fejlesztéseket, bővítéseket és az eseti informatikai tárgyú projekteket megtervezi, előkészti, koordinálja és részt vesz azok megvalósításában
  • A projektek során koordinálja és ellenőrzi a résztvevő belső munkatársak, külsö beszállítók és minden érintett személy munkáját
  • A napi szintű működés során koordinálja és ellenőrzi az informatikai feladatokat ellátó kollégák és a külső üzemeltető cégek és szolgáltatók munkáját 7
  • A különböző szervezeti egységek részéről felmerülő informatikai igényeket egyezteti 'és azokra mindenki számára megfelelő megoldásokat keres
  • Az informatikai hardver és szoftver eszközök beszerzését tervezi, koordinálja és bonyolítja a mindenkori igényeknek, lehetőségeknek és szabályoknak megfelelően
  • Kidolgozza, frissíti és betartatja az informatikai eszközök beszerzésének és kölcsönzésének szabályzatát, valamint a Gazdasági Hivatallal együttműködve a leltározási szabályokat
  • Segítséget nyújt az informatikai jellegű feladatokat ellátó leendő új kollégák kiválasztásában (pl.: Neptun adminisztrátor).
  • Az egyetem informatikai vonatkozású tevékenységeire irányuló külső és belső ellenőrzések során a beadandó dokumentációkat elkészíti
  • Frissíti és betartatja az informatikai szabályzatot
  • Elkészíti a vezetőség által igényelt jelentéseket, beszámolókat és leltárakat
  • Részt vesz a napi szintű informatikai feladatok és problémák megoldásában is
  • Szakmai tanácsadást, segítséget nyújt a kollégáknak informatikai jellegű kérdésekben (pl.: informatikai eszközöket, megoldásokat is tartalmazó pályázatok elkészítés során)

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Főiskolai szintű végzettség, informatikai szakirány
  • Büntetlen előélet és cselekvőképesség
  • Informatikai rendszerek üzemeltetésében szerzett minimum 5 éves tapasztalat
  • Informatikai irányítási területen szerzett minimum 5 éves gyakorlat
  • Magas szintű hálózati, technológiai ismeretek
  • Windows operációs rendszerek üzemeltetési szintű ismerete
  • Alapfokú angol nyelvtudás

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Hasonló munkakörben szerzett szakmai gyakorlat
  • Kontroller iktatási program ismeretet
  • a Linux és MAC OS X operációs rendszerek ismerete

Elvárt kompetenciák:

  • Általános, jó kommunikációs készség
  • Felhasználó orientált szemléletmód
  • Együttműködési képesség .
  • Problémamegoldó készség
  • Motiváltság és pozitív hozzáállás a feladatokhoz
  • Felelősségtudat és felelősségvállalás
  • Tanulási készség és hajlandóság

A pályázatnak tartalmaznia kell:

  • A pályázó jelenlegi munkahelyet, beosztását, munkaköri besorolását, eddigi szakmai előmenetelét.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes, fényképes szakmai önéletrajz
  • Végzettséget, szakképzettséget tanúsító okiratok másolata
  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a Rektori Hivatal bírálóbizottsága megismerj e.

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2014. február 28.

A pályázat benyújtásának módja:
A postai úton, a Magyar Képzőművészeti Egyetem
Rektori Hivatala címezve,
Cím: 1145 Budapest, Andrássy út 69-71.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatok érvényességének vizsgálata, munkaköri szakmai alkalmasság vizsgálata. A pályázati feltételeknek megfelelő pályázók személyes meghallgatása.
A 90 napnál nem régebbi hatósági bizonyítványt a nyertes pályázónak a munkáltató külön felhívására kell bemutatni.

A pályázat elbírálásának határideje: 2014. március 28.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.mke.hu honlapja

A munkáltatóval kapcsolatban további információ:
- www.mke.hu honlapon szerezhető.

Budapest, 2014. január 20.

Prof. Somorjai-Kiss Tibor
rektor

pályázat letöltése (.pdf, 2MB)