Workshop: Retopo és Remap UV
A Magyar Képzőművészeti Egyetem Doktori Iskolája workshop-ot hirdet
"Digitális fotogrammetriával létrehozott 3D felszínek és textúrák szerkesztése: 123D Catch - Retopo és Remap UV " címmel.
A workshop az olyan népszerű fotogrammetriai alkalmazásokkal leképzett "valóságtöredékek" újraszerkesztéséhez mutat be hatékony munkafolyamatot, mint az Autodesk 123D Catch, vagy a Visual SFM. A műhelygyakorlat során elsajátítható a képszekvenciákból létrejövő 3D modellek töredezett felszínének és textúrájának átalakítása jól szerkeszthető geometriává és új UV map-re rendezett textúrává.
- Az Autodesk 123D Catch bemutatása
- Több, háromszögek alkotta felszínből, egy, négyszög topológiájú mesh kialakítása, a geometria tisztítása.
- A több képfájlból álló color map, bake-elése egy, szabadon kontrollálható UV térképre.
Ideje: április 28., 16 órától 20 óráig
Felhasznált szoftverek: Autodesk Mudbox 2014, Autodesk Maya 2011 (vagy újabb). A teremben 11 gépen a fenti alkalmazások elérhetőek, több érdeklődő esetére érdemes laptoppal érkezni azoknak, akik nem csak jegyzeteket készítenek.
Szükséges fájlok: minden fájl hozzáférhető a helyszínen
A workshop-ot tartja: Labancz István, egyetemi tanársegéd
2014. április 01.