bezárás

Bánkitó Fesztivál 2015

Arculati tervezés - felhívás grafikusoknak

Az idei fesztivál szlogenje: Mindenkinek több oldala van. (De legalább kettő.)
A mottóval arra a jelenségre kívánunk reflektálni, hogy ez egy olyan fesztivál, ahol egyszerre lehet tóparton, tópartokon ernyedni, koncerteken tombolni, s mindemellett művelődni, gondolkozni, s részt venni civil és művészetikulturális programokon. A z idei fesztivál - ill. az azt megelőző kampány - központi gondolata szerint mindenkinek több oldala van. Társadalmi felelősségvállalásra szeretnénk buzdítani, aktivizálni közönségünket. Bármivel is foglalkozzon az ember, minden esetben bele kell, hogy férjen a tudatos cselekvés, az aktív társadalmi jelenlét.

A fesztivál grafikusának a következő teendőket kell ellátnia:
Teljes fesztiváldesign megtervezése és kivitelezése. Ide tartozik:

Korábbi anyagok: http://goo.gl/VqcWht

Bérezés: megegyezés szerinti, lehetőségeinkhez méretezett

A munkabeosztás nagy rugalmasságot igényel. A fesztiválhoz közeledve egyre több a gyorsaságot igénylő, de kisebb lélegzetvételű munka (pl. promozásra alkalmas kreatívok gyártása minden mennyiségben). A programfüzet és a végleges kreatív megtervezése sok időt, és koordinációra való hajlandóságot is megkíván. Kellemes hangvételű meetingjeink minden héten csütörtökön 18:00- kb
20:00-ig tartanak, ezeken a részvétel kötelező. A fesztivál július16-18 között kerül megrendezésre, ám a grafikusnak ajánlatos már július 15-én reggel megérkezni a fesztivál helyszínére. Fontos, hogy kifejezetten nem “alkalmazott szakembereket” keresünk. A célszemély a stáb szerves részese lenne, együtt dolgoznánk a kommunikációs stratégián és a prekampányon.

Pályázat:

Három, a formai követelményeknek megfelelő, a fesztiválkoncepció jegyében született és egymáshoz szorosan kapcsolódó kreatív pályaművet várunk.

  1. Plakát: a fesztivál idei mottójával és logójával ellátott plakát, A3-as méretben. Egy nyomdai verzió és egy nézőkép csatolását kérjük.
  2. Facebook cover: az idei fesztivált beharangozó, a fesztivál dátumát jelző facebook cover, használatra alkalmas méretben.
  3. Offline gerillakampány: Egy offline gerillakampány megtervezése.(például ide tartozott a pár éven keresztül megrendezésre került stencilfotó kampányunk)
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.535446173159908.1073741829.114...

Határidő: 2015. február 17. éjfél

A pályázatok beadását követően interjúkra kerül sor a legígéretesebb pályázatot leadott jelentkezőkkel. A pályázatokat február 24ig
bezárólag elbíráljuk, és visszajelzést küldünk minden jelentkezőnek.
Munkakezdés várható ideje: február 25-től.

A pályaműveket az emailcímre várjuk.