bezárás

Pályázat a kancellári hivatalvezető beosztás ellátására

Magyar Képzőművészeti Egyetem
a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet

Magyar Képzőművészeti Egyetem
kancellári hivatalvezető
beosztás ellátására.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozott időre, 5 évre szól.

A munkavégzés helye:

Az Egyetem székhelye és telephelyei.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzatában rögzített és a szervezeti egység ügyrendjébe foglalt vonatkozó feladatok ellátása, különösen

  • az Egyetem működésével kapcsolatos igazgatási, adminisztratív feladatok irányítása,
  • a Kancellári Hivatalban dolgozók munkájának irányítása, a munkavégzés ellenőrzése,
  • szenátusi titkársági feladatok ellátása, az ülések előkészítése, előterjesztések összeállítása;
  • szenátusi határozatok nyilvántartása,
  • szabályzatok és utasítások előkészítése, közzététele és azok végrehajtásának ellenőrzése,
  • az egyetemi szabályzatok és utasítások naprakész listájának vezetése, azok közzétételének, megismerhetőségének biztosítása;
  • A Kancellári Hivatal feladatainak ellátásához kapcsolódó ügyviteli és nyilvántartási tevékenység szervezése és ellenőrzése;
  • az egyetemi iratkezelési folyamatok megszervezése, irányítása és ellenőrzése;
  • irattári feladatok ellátásának megszervezése és irányítása;
  • jogi koordinációs feladatok ellátása,
  • a kollégium működésének irányítása,
  • kapcsolattartás az Egyetem szervezeti egységeivel, hallgatóival és külső partnerekkel;
  • a kiadott feladatok végrehajtásának összehangolása és ellenőrzése.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Szakirányú igazgatásszervező felsőfokú végzettség
  • Legalább egy világnyelv középfokú ismerete
  • Legalább 3 éves vezetői gyakorlat
  • Legalább 5 év felsővezetői titkársági szakterületen szerzett tapasztalat
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály alapján a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz

Vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki az Egyetemmel közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe (ügyvivő szakértő) kinevezhető,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • okleveles közigazgatási menedzser felsőfokú végzettség
  • magasabb szintű nyelvismeret
  • művészeti felsőoktatási intézményben szerzett vezetői tapasztalat
  • elektronikus iktatási rendszerek ismerete;
  • ECDL vizsga;
  • felsővezetői titkársági szakterületen szerzett hosszabb idejű tapasztalat;
  • stratégiai gondolkodásmód, proaktív beállítottság, határozott döntési képesség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes szakmai önéletrajz,
  • A feladatkör ellátásával kapcsolatos tervek és azok megvalósítására vonatkozó elképzelések,
  • A végzettséget és szakképzettséget, továbbá idegennyelvtudást tanúsító okiratok hiteles másolatai, vagy az Egyetem számára bemutatott eredeti dokumentumok egyszerű másolatai, amennyiben az Egyetem bélyegzővel ellátva elismeri, hogy azok az eredetivel egyezőek,
  • Az Egyetemmel közalkalmazotti jogviszonyban nem álló pályázó esetében 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, illetve ha a pályázó erkölcsi bizonyítványhoz kötött munkakörben dolgozik, az erről szóló munkáltatói igazolás;
  • Nyilatkozatot a pályázó hozzájárulásáról, hogy pályázati anyagát a vonatkozó jogszabályok és az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzata szerint erre jogosult bizottságok és testületek megismerhetik,
  • Nyilatkozat fennálló foglalkoztatási jogviszonyairól, munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyairól, azok tartalmáról és időbeni behatároltságáról.
  • Nyilatkozat arról, hogy amennyiben Pályázó nem közalkalmazottja az Egyetemnek, akkor kiválasztása esetén az Egyetemen közalkalmazotti jogviszonyt létesít.
  • Minden olyan iratot, melyet a pályázó az elbírálás szempontjából fontosnak tart.

A beosztás betölthetőségének időpontja:

A beosztás a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat beérkezésének határideje: 2015. december 10.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Magyar Képzőművészeti Egyetem címére történő megküldésével (1062 Budapest, Andrássy út 69-71. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: Kancellári hivatalvezető.
  • Személyesen: a Magyar Képzőművészeti Egyetem Kancellári Titkárságán (Budapest, 1062 Budapest, Andrássy út 69-71.) történő leadással.
  • További információ kérhető: Tóthné Kaulics Katalin személyügyi referenstől (e-mail: tothne.katalin@mke.hu, tel.: 666-2531).

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A vezetői megbízásra benyújtott pályázatot tartalmi és formai szempontból a kancellár által kijelölt bizottság értékeli. A pályázatok rangsorolásáról a Szenátus dönt. A kancellár a Szenátus véleményének mérlegelésével dönt a vezetői megbízásról.

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. január 10.

Közigálláson történő publikálás időpontja: 2015. november 10.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

A Magyar Képzőművészeti Egyetem honlapja (www.mke.hu)

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: www.mke.hu

Budapest, 2015. november 6.

Rakonczai Éva
kancellár

A pályázat letölthető (.pdf)