Pályázat a kancellári hivatalvezető beosztás ellátására
Magyar Képzőművészeti Egyetem
a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
Magyar Képzőművészeti Egyetem
kancellári hivatalvezető
beosztás ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 5 évre szól.
A munkavégzés helye:
Az Egyetem székhelye és telephelyei.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzatában rögzített és a szervezeti egység ügyrendjébe foglalt vonatkozó feladatok ellátása, különösen
- az Egyetem működésével kapcsolatos igazgatási, adminisztratív feladatok irányítása,
- a Kancellári Hivatalban dolgozók munkájának irányítása, a munkavégzés ellenőrzése,
- szenátusi titkársági feladatok ellátása, az ülések előkészítése, előterjesztések összeállítása;
- szenátusi határozatok nyilvántartása,
- szabályzatok és utasítások előkészítése, közzététele és azok végrehajtásának ellenőrzése,
- az egyetemi szabályzatok és utasítások naprakész listájának vezetése, azok közzétételének, megismerhetőségének biztosítása;
- A Kancellári Hivatal feladatainak ellátásához kapcsolódó ügyviteli és nyilvántartási tevékenység szervezése és ellenőrzése;
- az egyetemi iratkezelési folyamatok megszervezése, irányítása és ellenőrzése;
- irattári feladatok ellátásának megszervezése és irányítása;
- jogi koordinációs feladatok ellátása,
- a kollégium működésének irányítása,
- kapcsolattartás az Egyetem szervezeti egységeivel, hallgatóival és külső partnerekkel;
- a kiadott feladatok végrehajtásának összehangolása és ellenőrzése.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Szakirányú igazgatásszervező felsőfokú végzettség
- Legalább egy világnyelv középfokú ismerete
- Legalább 3 éves vezetői gyakorlat
- Legalább 5 év felsővezetői titkársági szakterületen szerzett tapasztalat
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály alapján a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz
Vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki az Egyetemmel közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe (ügyvivő szakértő) kinevezhető,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- okleveles közigazgatási menedzser felsőfokú végzettség
- magasabb szintű nyelvismeret
- művészeti felsőoktatási intézményben szerzett vezetői tapasztalat
- elektronikus iktatási rendszerek ismerete;
- ECDL vizsga;
- felsővezetői titkársági szakterületen szerzett hosszabb idejű tapasztalat;
- stratégiai gondolkodásmód, proaktív beállítottság, határozott döntési képesség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz,
- A feladatkör ellátásával kapcsolatos tervek és azok megvalósítására vonatkozó elképzelések,
- A végzettséget és szakképzettséget, továbbá idegennyelvtudást tanúsító okiratok hiteles másolatai, vagy az Egyetem számára bemutatott eredeti dokumentumok egyszerű másolatai, amennyiben az Egyetem bélyegzővel ellátva elismeri, hogy azok az eredetivel egyezőek,
- Az Egyetemmel közalkalmazotti jogviszonyban nem álló pályázó esetében 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, illetve ha a pályázó erkölcsi bizonyítványhoz kötött munkakörben dolgozik, az erről szóló munkáltatói igazolás;
- Nyilatkozatot a pályázó hozzájárulásáról, hogy pályázati anyagát a vonatkozó jogszabályok és az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzata szerint erre jogosult bizottságok és testületek megismerhetik,
- Nyilatkozat fennálló foglalkoztatási jogviszonyairól, munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyairól, azok tartalmáról és időbeni behatároltságáról.
- Nyilatkozat arról, hogy amennyiben Pályázó nem közalkalmazottja az Egyetemnek, akkor kiválasztása esetén az Egyetemen közalkalmazotti jogviszonyt létesít.
- Minden olyan iratot, melyet a pályázó az elbírálás szempontjából fontosnak tart.
A beosztás betölthetőségének időpontja:
A beosztás a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat beérkezésének határideje: 2015. december 10.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Magyar Képzőművészeti Egyetem címére történő megküldésével (1062 Budapest, Andrássy út 69-71. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: Kancellári hivatalvezető.
- Személyesen: a Magyar Képzőművészeti Egyetem Kancellári Titkárságán (Budapest, 1062 Budapest, Andrássy út 69-71.) történő leadással.
- További információ kérhető: Tóthné Kaulics Katalin személyügyi referenstől (e-mail: tothne.katalin@mke.hu, tel.: 666-2531).
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A vezetői megbízásra benyújtott pályázatot tartalmi és formai szempontból a kancellár által kijelölt bizottság értékeli. A pályázatok rangsorolásáról a Szenátus dönt. A kancellár a Szenátus véleményének mérlegelésével dönt a vezetői megbízásról.
A pályázat elbírálásának határideje: 2016. január 10.
Közigálláson történő publikálás időpontja: 2015. november 10.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
A Magyar Képzőművészeti Egyetem honlapja (www.mke.hu)
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: www.mke.hu
Budapest, 2015. november 6.
Rakonczai Éva
kancellár
A pályázat letölthető (.pdf)
2015. november 10.