bezárás

Felhívás: 8. Model ASEM diákpályázat Mianmar

2017. november 15-20.
Open Call for ASEM Students: 8th Model ASEM, 15-20 November 2017, Myanmar

Az Ázsia- Európa Találkozó (ASEM) 30 európai és 21 ázsiai országot, illetve az Európai Uniót tömörítő szervezet 8. alkalommal hirdeti meg  a Model ASEM pályázatot (http://asef.org/projects/themes/education/4104-modelasem8), melynek célja, hogy egyetemi hallgatók betekintést nyerjenek a nemzetközi diplomáciai tárgyalások világába. Az eseményt 2017. november 15-20. között rendezik a mianmari Yangon és Nay Pyi Daw városában,  egybekötve az ASEM országok külügyminiszteri csúcstalálkozójával (2017. november 20-21.). Mellékelten bemutatom a pályázati felhívást és a gyakran ismételt kérdésekre irányuló válaszokat tartalmazó összefoglalót.

Szeptember 3-ig  várják az erős angol tudással rendelkező, 18 és 30 év közötti ASEM országbeli hallgatók jelentkezését (maximum 150 fő) az alábbi linken:
https://asiaeuropefoundation.formstack.com/forms/modelasem8. A rendezvényre nincs jelentkezési és részvételi díj, a szervezők állják a hallgatók szállását és étkezését, valamint anyagilag hozzájárulnak az útiköltség vállalásához.

A nyertes pályázóknak a konferenciát megelőző 6 hétben online feladatokat és kutatómunkát kell végezni, ezt követően vehetnek részt november 15-20. között az ASEM országok nemzetközi diákkonferenciáján, illetve a külügyminiszteri csúcstalálkozó nyitó fogadásán.

A Külgazdasági és Külügyminisztérium tájékoztatása szerint az esemény helyszínéül szolgáló Yangon és Nay Pyi Daw nem szerepelnek az utazásra nem javasolt úticélok között és a bangkoki (Mianmarba is akkreditált)nagykövetség véleménye szerint sincs akadálya a részvételnek. Ezzel együtt a kiutazás és ott-tartózkodás során természetesen indokolt a fokozott odafigyelés és körültekintés. Javasoljuk, hogy a résztvevők kiutazás előtt tanulmányozzák a KKM Konzuli Szolgálatának Mianmarra vonatkozó tájékoztató oldalát (http://konzuliszolgalat.kormany.hu/azsia?mianmar-burma).

ModelASEM8_FAQ.pdf
ModelASEM8_OpenCallOverview.pdf