bezárás

PÁLYÁZAT – informatikus, rendszergazda beosztás ellátására

Magyar Képzőművészeti Egyetem
a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet

Magyar Képzőművészeti Egyetem
informatikus, rendszergazda

beosztás ellátására.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Az Egyetem székhelye (1062 Budapest, Andrássy út 69-71.).

A beosztáshoz tartozó lényeges feladatok:

Az Egyetem Informatikai Szabályzatában rögzített feladatok ellátása, különösen:

Az Egyetem székhelyén és telephelyein rendszergazdai teendők ellátása.

  • felhasználókkal való folyamatos és közvetlen kapcsolattártás, kommunikáció;
  • felhasználói bejelentések alapján konfigurációs beállítások végrehajtása;
  • felhasználók teljes körű informatikai szoftveres és hardveres támogatása, incidensek kezelése;
  • rendszergazdai teendők ellátása, operációs rendszerek konfigurálása és telepítése, az operációs rendszerek és az alkalmazások hibáinak feltárása és elhárítása;
  • napi szintű felhasználói gépeket érintő informatikai feladatok és problémák megoldása;
  • hálózati üzemeltetési feladatok, hálózati hibák felderítése, hibaelhárítás:
    • MS Windows, valamint Linux alapú kiszolgálókon futó alkalmazások felügyelete,
    • az intézmény számítástechnikai eszközeinek, különösen az informatikai hálózat, a szoftverek és különféle adatbázisok, informatika terem stb. folyamatos és biztonságos üzemeltetéséről való gondoskodás.
  • az alapfeladatok ellátáshoz szükséges szoftverek működési környezetének biztosítása, beleértve az egyes szervezeti egységek (pl.: Gazdasági Osztály, Tanulmányi Osztály, Könyvtár stb.) speciális szoftvereit is;
  • a számítógépek vírusmentességének fenntartásáról való gondoskodás, annak rendszeres ellenőrzése, az internet működésének folyamatos ellenőrzése;
  • új hálózati azonosítók kiadása, a felhasználók felhasználói jogainak karbantartása;
  • a szoftverek és a licencszerződések nyilvántartása;
  • a számítástechnikai eszközök szabályos használatának ellenőrzése, megrendelésének lebonyolítása, telepítése, beállítása, selejtezése, rendszeres ellenőrzése, a hibák felderítése és elhárítása;
  • HelpDesk feladatok ellátása, incidenskezelés, felhasználók teljeskörű informatikai támogatása (környezet: MS Windows, MS Office, MAC OS, Poszeidon iktatóprogram, Neptun, Forrás.NET gazdálkodási program stb.)
  • informatikai eszközök életciklus kezelése (pl.: eszköz beszerzési tevékenységek, leltározási tevékenységek, üzembe helyezés, selejtezés, raktározás stb.);
  • a tanórák, illetve az egyéb események, rendezvények hangosítása, és multimédiás támogatása;
  • a közösen (elsősorban oktatástechnikai célokra) használt eszközök kölcsönzésének lebonyolítása, azok kiadása, visszavétele az erre vonatkozó szabályok szerint.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Középfokú szakirányú végzettség;
  • Microsoft alapú informatikai rendszerekkel szerzett üzemeltetési tapasztalat;
  • Microsoft szerver és hálózati architektúrák, komponensek ismerete;
  • Microsoft (Windows 8, 10 és O365) kliensek rendszergazdai szintű ismerete;
  • Kiváló problémamegoldó és kommunikációs készség, proaktív hozzáállás;
  • Magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály alapján a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz;
  • Büntetlen előélet.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • MacOS kliensek rendszergazdai szintű ismerete;
  • Felsőoktatási vagy közoktatási intézményben szerzett munkatapasztalat;
  • 3-5 év rendszerüzemeltetői tapasztalat;
  • Forrás.NET, Poszeidon, NEPTUN, KIRA és eKréta rendszerek üzemeltetői szintű ismerete.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Fényképes, részletes szakmai önéletrajz;
  • A pályázati feltételekben előírt végzettséget tanúsító okiratok másolatai;
  • 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány;
  • Nyilatkozatot a pályázó hozzájárulásáról, hogy pályázati anyagát a vonatkozó jogszabályok és az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzata szerint erre jogosult bizottságok, testületek és személyek megismerhetik;
  • Nyilatkozat arról, hogy amennyiben Pályázó nem közalkalmazottja az Egyetemnek, akkor kiválasztása esetén az Egyetemen közalkalmazotti jogviszonyt létesít;
  • Minden olyan irat, melyet a pályázó az elbírálás szempontjából fontosnak tart.

A beosztás betölthetőségének időpontja:

A beosztás a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat beérkezésének határideje: 2021. december 15.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton: Sárik Zoltán kancellárnak címezve, az allaspalyazat@mke.hu e-mail címre. A tárgyba kérjük feltüntetni: informatikus, rendszergazda, MKE/696-2/2021.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat elbírálása folyamatos, a beérkezett pályázatok sorrendjében, a benyújtott dokumentumok és állásinterjúk alapján történik.

A pályázat elbírálásának határideje: 2021. december 20.

Közigálláson történő publikálás időpontja: 2021. november 29.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

A Magyar Képzőművészeti Egyetem honlapja (www.mke.hu)

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: www.mke.hu